מאמרים

טיולים מאורגנים בישראל לתיירים

מגיע אליכם לביקור תייר מחו"ל? יש לכם מכר ששואל אתכם על טיולים מאורגנים בישראל לתיירים ואתם לא יודעים  איך לתת לו המלצה מקורית? לנו יש אחת בשבילכם. טיולים לקבוצות מאורגנות על שביל ישראל. פעמיים בשנה, תיירים מכל רחבי העולם מגיעים לחצות את ישראל מצפון לדרום או מהדרום לצפון. שביל חוצה ישראל הוא השביל היחיד בעולם שמאפשר לחצות מדינה שלמה. תיירים ישראלים רבים לא רק מתגאים בו אלה עושים אותו בעצמו.

קדימה אל המדבר

תיירים רבים, בעיקר מאירופה, נמשכים למדבר מכיוון שתצורות נוף מסוג זה לא קיימות בארצות הירוקות שלהם. מדבר יהודה הוא הקטן בעולם והיתרון הזה מאפשר את הפריבילגיה שבלחצות אותו. ספרו להם על האטרקציות הללו. טיולים מאורגנים בישראל לתיירים במדבר היא חוויה נהדרת שהם לא ישכחו לעולם.

טיולים מאורגנים בישראל לתיירים

טיולים מאורגנים בישראל לתיירים

דואגים להכל

ראש שקט הוא אחד הדברים הכי חשובים במהלך טיול מאורגן בישראל. לכן המסע איתנו כולל דאגה מלאה להכל כולל מזון, לוגיסטיקה ומים. אין צורך ביצרית קשר עם מלאכי שביל ישראל וגם אין צורך בהטמנת מים ומזון על שביל ישראל.

חוגגים בצורה מיוחדת

טיולים מאורגנים בישראל לתיירים הופכים לאטרקציה מיוחד איתנו כי אנחנו חוגגים תוך כדי המסע. למשל פסח במדבר. גם חגים כמו ל"ג בעומר ושבועות אנו חוגגים תוך כדי המסע ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון. באיזה עוד מדינה תוכלו לחגוג ליל סדר במדבר בדיוק כמו שעשו בני ישראל בצאתם ממצרים. זאת חוויה אוטנטית שאי אפשר לשחזר בכזה דיוק משום מדינה אחת בעולם.

מצטרפים למסע

לא חובה להצטרף לכל המסע על שביל ישראל. אפשר להצטרף רק לחלק המדברי או רק לחלק הצפוני או אפילו לקטעים מסוימים אחרים. לא כל אחד הוא בעל כושר, סיבולת או זמן לבצע מסע של כמה חודשים לאורך 1000 קילומטרים ולכן אפשר לעשות אותו גם בשבלים. אתם מוזמנים לבחור את האופן המתאים לכם ביותר. צרו קשר ואנו נשמח לייעץ ולעזור לכם להגיע להחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.