ארוחת בוקר

ארוחת בוקר

"שבולת שועל"(קוואקר) נחשבת כיום בכל העולם לארוחת הבוקר הבריאה ביותר וטעימה בכל יום מחדש היא מונעת סוכרת תורמת להורדת הכולסטרול עשירה בסיבים תזונתיים משביאה לאורך זמן ואפילו עוזרת לשמירה על עור קורן ובריא. "סילן תמרים טהור" (דבש תמרים) נמתיק את הדייסה עם סילן טבעי עשיר במיוחד ומכיל מרכיבים בריאותיים רבים ובהם סידן ברזל וויטמינים. "קוקוס יבש מגורד" נותן טעם טוב וגם מגביר את אחוזי השומן אותם אתם שורפים בהליכות בשביל. "קינמון" נותן טעם טוב וגם מסייע לדיאטה בריאה. "טחינה גולמית" נותנת מרקם חלבי לדייסה מוסיפה טעם של חלווה וגם מקור ראשון לסידן בתפריט שלנו לכן מומלץ בחום למניעת שברי מאמץ בהליכה בשביל.

ארוחת צהריים

ארוחת צהריים

ארוחת הצהריים בסגנון העולם השלישי שיודע לקום בבוקר ולצאת לעבודה בשדה ללא יכולת קירור כלל וגם ללא יכולת לקנות ארוחה במסעדה, מדובר באוכל מבושל פשוט טוב ומזין שאינו מצריך קרור למספר שעות בכלי אוכל אטום. מידי בוקר שני חברים יקומו קצת יותר מוקדם מחבריהם ויחלו בהכנת ארוחת הצהריים המבושלת. "סיר אורז ועדשים עם ירקות" חתוכים כמו בצל גזר חציל או פלפל ניתן גם להוסיף קטניה קלה כמו עדשים כתומות. "פסטה ברוטב עגבניות וירקות" "פיתות על הסאדז' " במסע תלמדו את מיומנות הכנת הבצק רדוד הפיתות הבדואיות ואפייתם על הסאדז' במדורה. הפיתות הולכות מצוין עם טחינה או סילן. "ירקות ופירות טריים"כמו כן מידי בקר נגיש בשולחן מלפפון עגבניה ופירות כמו תמרים ובאביב בעיקר תפוזים שמרעננים מאוד ובעלי יכולת שימור גבוה בתיק בשל קליפתם העבה ובסתיו בעיקר תפוחים.

ארוחת ערב

ארוחת ערב

הקטניות בארוחת הערב משמשות לנו תחליף ראשון לבשר מלאות בפרוטאין וחלבון, אנו דואגים להשרות קטניות יום לפני במיכל ומחליפים את המים מספר פעמים כך שהקטניות יצאו כמו שצריך.. בערב יש לנו יותר זמן לבשול ארוך וטוב נשתמש בירקות כמו תפו"א בטטות סלק וקטניות כמו שעועית אדומה, לבנה ו עיניים, חומוס, עדשים ירוקות חומות ושחורות, אפונה שלמה ושבורה.

תה וקפה

תה וקפה

קומקום המים הגדול כמעט תמיד נח לו על המדורה בבוקר כשקמים ואחה"צ כשאתם מגיעים לחניון ולאורך הערב והלילה מסביב למדורה, כמו כן ישנו ארגז על יד המדורה בו יש מיני סוגי תה וקפה וסוכר. (הכוס עלייכם).

מה אוכלים במסע?

אנחנו דוגלים בלאכול אוכל בריא מזין ופשוט אוכל מבושל וטעים המתבסס על פירות ירקות קטניות ומיני דגנים.

אין באפשרותנו לקרר מצרכים כך שאנו נמנעים לחלוטין ממוצרי חלב עוף ובשרים וכשמזג האויר לא חם מידי ומאפשר אנו אוכלים גם ביצים בנפרד( כדי לא לפגוע באף אחד מהחברים)

מזון זה מאפשר לאנשים המגדירים עצמם כ דתיים צמחונים וטבעונים להיות חלק מהמסע.

את התפריט בנינו לאורך השנים בהתייעצות ממושכת עם תזונאית ודייטנית ומשגיח כשרות וזאת על מנת לתת לכם את מיטב התזונה לה אתם נזקקים במשך המסע הכרוך במאמץ גופני יומיומי.

במטבח שלנו על עגלת המסע נמצאים כל הפרודוקטים הנדרשים ומטבח שדה משופצר למדיי.

בימים הראשונים למסע אתם תלמדו איך לבשל אוכל טעים ומזין בסירים גדולים ובכמויות הנכונות ובכך תהפחו להיות עצמאיים במטבח ובהגשת האוכל המשותפת בקונספט הייחודי למסע שלנו.

התפריט מחולק ל שלוש אורחות ארוחת בוקר אותה תאכלו מוקדם בבוקר, ארוחת צהריים שאותה נבשל גם מוקדם בבוקר ואותה תקחו לדרך בקופסאות פלסטיק אטומות(לוקאנלוק) מה שיאפשר לכם להיות עצמאיים בהליכה ללא תלות בחברי הקבוצה ובצוות הלוגיסטיקה וארוחת הערב אותה נאכל יחד מסביב למדורה בחניון הלילה.