מאמרים

טיולים מאורגנים בארץ

כשחושבים על טיולים מאורגנים, ישר חושבים על טיול בסין, איטליה או כל מדינה אחרת בעולם. ובכל זאת: טיולים מאורגנים בארץ הוא לא משהו שכדאי לפסול אותו. פשוט צריך לחפש את הטיולים המיוחדים שיצדיקו את הסיבה לעשות זאת. טיול מאורגן מסוג זה צריך להיות באמת בעל ערך מוסף שישנה את החוויה שלכם מקצה לקצה.

טיולים מאורגנים בארץ

טיולים מאורגנים בארץ

טיולים מאורגנים על שביל ישראל

עמותת Walk About Love מארגנת טיולים על שביל חוצה ישראל לתיירים בארץ ובעולם. שביל ישראל הוא המסלול היחידי בעולם שחוצה מדינה שלמה מקצה לקצה ולכן, אנשים מחו"ל מתעניינים בו. לא תמיד המודעות אליו הייתה גבוהה, אבל המצב השתפר בשנים האחרונות. עד לא מזמן היינו יוצאים לטיול אחד מאורגן בשנה. וכעת אנו מארגנים 2 טיולים בשנה. הראשון באביב עם יציאה מדרום הארץ. השני בסתיו עם יציאה מצפון הארץ. כמו כן, אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחגים כמו פסח במדבר. ליל סדר במדבר זאת אטרקציה נהדרת. כאן מדובר בהרבה יותר מאשר שירות רגיל כי אנו מספקים שירות לוגיסטי מלא.

איזה עוד טיולים מאורגנים כדאי לעשות בישראל?

אירוח תיירים –  מארחים דודה שמעולם לא הייתה בישראל? הזמתם שותף עסקי ואתם רוצים להראות לו את הארץ? אתרו חברת טיולים מאורגנים בארץ וצאו ביחד לטיול. לא תאמינו כמה מעט יחסית אנשים יודעים על המקומות הכי מפורסמים בישראל.

טיולי קונספט  – ישנם מדריכים שעושים טיולי קונספט מיוחדים כמו למשל הכתב בוקי נאה שמארגן טיולים הקשורים להיסטורית הפשע של ישראל. לא כל טיול חייב להיות מול נוף עוצר נשימה. גם הנושא עצמו יכול להיות סיבה מרתקת. ישנם גם טיולים שמאורגנים בעקבות היסטורית הקולנוע של ישראל, כולל סיור ברחובות ומקומות שבהם צולמו סצנות מפורסמות וגם זה יכול להיות פתרון נהדר.

בדקו את מדריך הטיולים שלכם

מכיוון שאתם עומדים לבלות אתו לכל הפחות כמה שעות, כדאי לוודא שמדובר לא רק במומחה בעל ידע רב אלא גם באישיות עם תודעת שירות גבוהה. לא אחת כאשר הוזמנו טיולים מאורגנים בארץ ובעולם, התברר שמדריך הטיולים שלהם הוא אדם בלתי נסבל או פשוט חובבן.