מאמרים

הגיע הזמן לעשות חלק משביל ישראל

אם יש מקום בעולם שכדאי לטייל בו זו מדינת ישראל, כך שאם אתם זקוקים לחופשה ואם חשבתם לרגע לקחת את הילדים לחו"ל, כדאי שתעצרו רגע. האם כבר יצא לכם לטייל בחלקים מהשביל המקסים שנקרא שביל ישראל? האם ידעתם שהוא מתחיל בחרמון ומגיע עד אילת? האם ידעתם שהוא כולל לא פחות מ1,000 קילומטרים ושכדי לעשות את כולו צריך 75 ימים? אומנם זה נכון שאתם לא חייבים לעבור את כל השביל כדי להעריך אותו, אך אם תבחרו את אזור הצפון ושם תטיילו עם הילדים שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהם יתלהבו מכך מאוד. מדובר על טיול רגלי שבחלקים מהווה אתגר וכמובן שניתן גם לשלב לינה באזור, אז למה אתם מחכים?

457821_3984582300336_1793679419_o

איפה הכי כדאי ללון באזור הצפון?

אם החלטתם לעשות את החלק הצפוני של שביל ישראל, או אפילו רק חלק מתוך האזור הצפוני, כדאי יהיה לשלב בחופשה הזאת גם לינה. יש היום הרבה מאוד מלונות בוטיק בצפון ואתם תראו שאם תבחרו מלון איכותי הרי שזה יהפוך את כל החופשה לעוד יותר טובה. אין דבר שיכול להיות מתאים יותר מאשר לטייל כל היום, לעשות מסלולי הליכה ובסופו של יום להגיע למלון מפנק במיוחד. כדי שזה יקרה אתם צריכים לראות מספר אופציות של מלונות בוטיק בצפון, כי כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, לא חסרים מלונות בוטיק בצפון שביניהם תוכלו לבחור את המלון המתאים לכם ביותר.

הקריטריונים הכי חשובים לבחירת מלון בוטיק בצפון

אחת מהדילמות הגדולות כשיש כל כך הרבה מלונות בוטיק בצפון זו השאלה איך כדאי לבחור את המלון המתאים ביותר, וחשוב לדעת שיש מספר גורמים שכדאי להתייחס אליהם, כמו לדוגמא:

  1. איפה נמצאים אותם מלונות בוטיק בצפון שנראים לכם רלוונטיים?
  2. מה כולל האירוח במלונות השונים?
  3. האם התשלום כולל גם את הארוחות?
  4. האם יש מבצעים מיוחדים אם שוכרים יותר מחדר אחד?
  5. מהן חוות הדעת לגבי מספר מלונות בוטיק בצפון?

שווה לבדוק את כל הנושאים האלה כאשר מחפשים מלונות שנעים לנפוש בהם, כי למה לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר?

מה מיוחד במלונות הבוטיק בצפון?

אם אתם תוהים למה כדאי לכם לראות רק מלונות בוטיק בצפון ולא את כל המלונות הקיימים, חשוב שתשימו לב לכך שלרוב אירוח במלונות בוטיק הוא ברמה גבוהה יותר. כאשר מדברים על מלונות בוטיק בצפון מדברים על אוכל שמוכן על ידי שפים גדולים ומנוסים ומדברים על חדרים מרווחים עם נוף ופינוקים שונים כמו ג'קוזי זרמים ועוד. אין סיבה שבגללה אתם, והילדים שלכם, צריכים לוותר על כזה פינוק, ובמיוחד אחרי יום הליכה שלם בשביל ישראל. מגיע לכם לנוח, ליהנות ולהתחבר אל הטבע וכדאי שתתחילו כבר עכשיו לתכנן את המסלול שתעברו בחופשה הקרובה.