מאמרים

טיולים מאורגנים בפסח

טסים כל שנה בפסח לחו"ל? רוצים הפעם משהו שונה, או שפשוט אין לכם אפשרות לטוס לחו"ל? מה דעתכם על טיולים מאורגנים בפסח בישראל. לנו יש הצעה טובה בשבילכם: טיול מאורגן על שביל ישראל הכולל את חגיגות ליל הסדר. בקבוצה שלנו כלולים תיירים מכל העולם. בכל אביב אנו יוצאים למסע על השביל מחלקו הדרומי. חווית ליל סדר במדבר היא מסורת לצד חגים אחרים שאנו חוגגים על השביל כמו שבועות, חנוכה במדבר (בטיול הסתוי) ועוד. להרשמה ופרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר.

164639_458460114216627_527652695_n

טיולים מאורגנים בפסח

יתרונות הטיול המאורגן על שביל ישראל

  1. לא צריך לתכנן שום דבר.
  2. אין צורך לדאוג לתחבורה מלבד להגיע למקום ממנו הכל מתחיל.
  3. אין צורך לדאוג למזון.
  4. אין צורך לדאוג למים או שירות הטמנת מים בשביל ישראל.
  5. אין צורך לדאוג לעזרה ראשונה.
  6. אין צורך לדאוג לניווט.
  7. אין צורך לסחוב תרמיל כבד על הגב.
  8. אין צורך לדאוג ללינה.

 

 

אנו מטפלים בכל מה שקשור לעזרה ראשונה, ניווט, לוגיסטיקה מזון, בידור לינה ועוד. כל מה שתאם צריכים לעשות הוא פשוט להגיע. בלי כאבי ראש ובלי דאגות מיותרות. ביחד אנו יוצאים למסע בן חודשיים מקצה אחד לקצה השני של מדינת ישראל. טיולים מאורגנים בפסח הם הדרך שלכם לצאת מעבדות לחרות. הכוונה היא מעבדות של תכנון המסע. תנו לנו לדאוג לכם.

עוד כמה דברים שכדאי לדעת על Walk About Love

  • הרעיון למסע נולד מזמן מלחמת לבנון השנייה – מייסד העמותה היה אז באוסטרליה. בעיני רוחו הוא ראה אנשים צועדים עם כלי נגינה במקום שיצאו לקרב עם כלי מלחמה.
  • בשנים האחרונות אנו יוצאים ל 2 מסעות בשנה. באביב וסתיו. בשנים הראשונות היה מסע אחד בלבד כל שנה.
  • אחד המסעות שלו התרחש בהודו אבל אנו תמיד חוזרים לשביל ישראל.

 

אז אם אתם מחפשים טיולים מאורגנים בפסח –  קחו בחשבון גם את שביל ישראל. אם עדיין לא עשיתם טיול שחוצה את כל המדינה –  זוהי ההזדמנות שלכם לעשות זאת.