מאמרים

טיול בישראל בצפון

 

טיולים מאורגנים על שביל ישראל יכולים להוות אופציה מעניינת מאוד למי שכבר טייל בכל המדינה וכעת הוא מחפש אתגר מעניין. טיול בישראל בצפון יכול להתחיל משביל ישראל ולעבור דרך נחלים, הרים, גבעות וכמובן גם הכינרת. הכל תלוי בכמות הזמן שיש לכם, במזג האוויר ובכושר הגופני. אנו מזמינים אתכם להצטרף למסע בלתי נשכח על השביל. מסע מאורגן מכל בחינה כל שלא יהיה לכם צורך לדאוג לשום דבר.

2 מסעות בשנה

אנו יוצאים ל 2 מסעות בשנה. הראשון יוצא דרך שביל ישראל בדרום ומסתיים בצפון. כלומר מתחיל באילת ונגמר בקיבוץ דן. למסע הזה אנו יוצאים  בכל סתיו. אתם יכולים להצטרף למסע שלנו מהנקודה הדרומית ובמקרה ומה שמעניין אתכם הוא טיול בישראל בצפון, אפשר גם להצטרף אליו כאשר נגיע לאזור המועדף עליכם. כמו כן, בכך אביב אנו יוצאים למסע לאורך שביל ישראל החל מהנקודה הצפונית –  כלומר קיבוץ דן. במקרה זה אתם יכולים להתחיל אתנו את המסע ואם האזור המדברי לא מתאים לכם, תוכלו לעזוב במקום הנוח לכם.

חלק מהקומות שאנו עוברים בהם במהלך המסע על שביל ישראל בצפון:

  1. נחלים ומקורות מים: נחל עמוד, נחל דישון, הכינרת, חופי הים התיכון
  2. הרים: טבור, ארבל הכרמל.
  3. ערים וישובים: טבריה, נצרת עילית, בין אורן.

לצאת לאתגר

טיול בישראל בצפון לא חייב להיות מסע ארוך. אפשר לצאת לטיולים יומיים על שביל ישראל או למסע של כמה ימים. אנשים רבים עושים זאת באופן עצמאי. הם מתכוננים למסע, רוכשים מפות וציוד חיוני ויוצאים לטייל. אל תשכחו לקחת ערכת עזרה ראשונה, מטען נייד לסלולר, ביגוד חם, אוהל ובקיצור כל מה שצריך כדי לשרוד כמה ימים טבע. כמו כן, מומלץ לתכנון מראש את המקורות בהם תלונו ותמצאו מים. זה ימנע מכם סטייה מיותר ממסלול ההליכה שלכם ויחסוך לכם זמן רב.  לאזור הצפוני יש יתרון. אין כל צורך לבצע הטמנת מים בשביל ישראל. לעומת זאת, אם אתם יוצאים למסע בדרום. לא יהיה לכם מנוס מלעשות זאת.