מאמרים

מסלולי טיול בצפון

מדינה ישראל בורכה בטבע קסום המשתנה בין צפון לדרום, ולשמחתנו ניתן לצאת לטיולים מרתקים ומהנים במגוון מסלולים בכל רחבי הארץ. בשנים האחרונות ישראלים רבים בוחרים לטייל על שביל ישראל אשר נמתח לאורכה של המדינה ומאפשר לנו להתאהב מחדש בארץ ישראל היפה. גם תיירים מכל העולם מגיעים למסלול של חוצה ישראל ונהנים מחוויה מאתגרת, נפלאה וקסומה.

מסלולי טיול בצפון

מסלולי טיול בצפון

מסלולי טיול מומלצים

אם בכוונתכם לנצל את מזג האוויר הנוח כדאי לכם לבחור מסלולי טיול בצפון המאפשרים לכם לחצות נחלים, ליהנות מפרחים יפים, ממפגש עם בעלי חיים ומנוף עוצר נשימה. הצפון ירוק כל ימות השנה, אך מומלץ לטייל באזור כאשר הפריחה נמצאת בעיצומה בתקופת האביב. עם זאת, לאורך כל ימות השנה תוכלו לטייל בצפון הקסום וליהנות ממגוון מסלולים עם נחלים בהם המים זורמים, מעיינות טבעיים, מבנים ושרידים עתיקים ושלל אתרים מרתקים נוספים.

כדי לבחור מסלולי טיול בצפון חשוב לקרוא מידע בנושא, לקבל המלצות ולהיערך לטיול עם כל הציוד הנדרש, ובמיוחד מים ואוכל. אחד המסלולים המומלצים לכל אדם המעוניין להכיר את הצפון הוא מסלול שביל ישראל המתחיל בסמוך לבית אוסישקין שבקיבוץ דן. המסלול הצפוני נחלק למקטעים רבים, כך שאינכם חייבים לטייל ברציפות אלא תוכלו בכל פעם לבחור מקטע אחר, וכך להשלים את החלק הצפוני, ובהמשך לטייל גם בשאר מקטעי השביל.

כדאי לדעת כי מסלול הטיול בחלק הצפוני של שביל ישראל מתחיל בתל דן ונמשך עד לכפר ג'סר א זרקא, לכן ניתן לבחור במקטעים שאורכם כ- 15-20 ק"מ באזורים מהיפים בארץ בהם ניתן ליהנות מהטבע במלוא עוצמתו.

אין לנו ארץ אחרת

אין צורך להרחיק למדינות בקצה העולם כדי ליהנות ממסלולי טיול מאתגרים ונפלאים, לשמחתנו הרבה אנו יכולים לבחור מגוון מסלולי טיול בצפון באזור רמת הגולן, אצבע הגליל, הגליל העליון או התחתון, אזור העמקים והגלבוע, רכס הרי הכרמל, יערות מנשה, רמת הנדיב וכדומה. בין מסלולי הטיול המומלצים תוכלו למצוא את המסלול הרטוב בזאכי ושפך המשושים, מסלול שמתאים למיטבי לכת ומחייב גם שחייה במים עמוקים וקרירים, שביל עמק המעיינות, מסלול הליכה מאתגר בירדן ההררי ועוד מסלולים רבים המבטחים לכם חוויה נפלאה והליכה מהנה.